Nieuws

West­vle­te­ren straks met etiket?

Volgens een nieuwe Europese wetgeving moet het flesje van het trappistenbier Westvleteren 12° straks een etiket krijgen.

Momenteel staat alle informatie op het kroonkurkje, maar dat zou onvoldoende zijn. De Sint-Sixtusabdij in Westvleteren kijkt nog even de kat uit de boom. In de nieuwe brouwzaal is alvast ruimte voor een extra etiketmachine.

Kate Baert

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?