Volgens een nieuwe Europese wetgeving moet het flesje van het trappistenbier Westvleteren 12° straks een etiket krijgen.
Momenteel staat alle informatie op het kroonkurkje, maar dat zou onvoldoende zijn. De Sint-Sixtusabdij in Westvleteren kijkt nog even de kat uit de boom. In de nieuwe brouwzaal is alvast ruimte voor een extra etiketmachine.
Kate Baert
Kate Baert
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?