Nieuws

Coro­na Wevel­gem: Geen paniek, vraagt gemeente

Je moet ingelogd zijn om gratis livestreams en video’s te kunnen bekijken.

Het gemeentebestuur van Wevelgem laat  weten dat paniek niet nodig is, en dus zeker niet aangewezen, nu er acht mensen uit de gemeente besmet zijn met het coronavirus. Alle geplande activiteiten kunnen gewoon doorgaan.

Burgemeester Seynhaeve "Er is geen reden tot paniek. De besmette personen zijn geïsoleerd en hun nauwe contacten worden opgevolgd. Voor mensen die geen nauw contact hebben gehad met deze personen (bijvoorbeeld omwonenden, contact op straat of in de winkel), is het risico op besmetting uiterst klein. De acht stellen het trouwens goed."

Lees ook: Acht coronabesmettingen in Wevelgem

Lees hier de volledige mededeling:

Bart Coopman

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?