Het gemeentebestuur van Wevelgem laat weten dat paniek niet nodig is, en dus zeker niet aangewezen, nu er acht mensen uit de gemeente besmet zijn met het coronavirus. Alle geplande activiteiten kunnen gewoon doorgaan.
Burgemeester Seynhaeve "Er is geen reden tot paniek. De besmette personen zijn geïsoleerd en hun nauwe contacten worden opgevolgd. Voor mensen die geen nauw contact hebben gehad met deze personen (bijvoorbeeld omwonenden, contact op straat of in de winkel), is het risico op besmetting uiterst klein. De acht stellen het trouwens goed."
Lees ook: Acht coronabesmettingen in Wevelgem
Lees hier de volledige mededeling:
Bart Coopman
Bart Coopman
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?