Nieuws

Ieper­se buurt blijft geplaagd door vandalen

In Ieper zijn afgelopen weekend weer enkele auto's bekrast door vandalen. Vooral de buurt tussen de Esplanade en het station is een geliefd doelwit.

Dat schrijft het Nieuwsblad. De bewoners eisen camera's om de vandalen te betrappen die al meer dan twintig wagens en twee voordeuren bekrasten.  Ook een bakkerij werd beklad.  Volgens de buurtbewoners zijn de daders vermoedelijk geen jonge gasten die een pintje te veel op hebben, maar gaan ze doelbewust en systematisch te werk.  Intussen is de schade al hoog opgelopen.

De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?