De man van 22 die woensdag in Ardooie twee winkels heeft overvallen, blijft in de cel. De twintiger viel binnen in een krantenwinkel en een geschenkenzaak en verwondde ook telkens de uitbater.
De twintiger is uiteindelijk voor de onderzoeksrechter verschenen, en die heeft hem aangehouden. Hij verschijnt dinsdag voor de raadkamer. Die zal dan beslissen of hij een maand langer in de cel blijft.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?