Nieuws

Brug­se hore­ca kan straks ook in Col­ruyt terecht voor extra horeca-assortiment’

Colruyt Sint Pieters

© Google Maps

Warenhuisketen Colruyt is een test begonnen waarbij in twee winkels een extra assortiment wordt aangeboden van 200 producten specifiek bedoeld voor horecazaken. Een van die twee winkels is Brugge Sint-Pieters. 

De groep heeft de ambitie om verder te groeien in de b2b-markt. In de winkels in Brugge Sint-Pieters en Aalst wordt daarom bij wijze van test een extra assortiment aangeboden op maat van horeca-ondernemers, maar ook particuliere klanten kunnen de producten kopen.

De gekozen winkels in Brugge en Aalst zijn ruim en liggen op strategische plekken, zegt Colruyt. Zo heeft Brugge als toeristische trekpleister tal van horecazaken. Zij kunnen binnenkort dus ook in de Colruyt terecht om professionele aankopen te doen. 

Grotere verpakkingen en specifieke diepvriesproducten

Het gaat bijvoorbeeld om verse, gesneden groenten in grotere verpakkingen, specifieke diepvriesproducten en handschoenen. In de beenhouwerij zullen klanten dan weer hoeveelheden op maat kunnen bestellen en het vlees laten verpakken op de manier die ze willen.

De producten komen uit het assortiment van Solucious, een dochterbedrijf van Colruyt Group dat foodservice- en detailproducten levert aan professionele klanten zoals ziekenhuizen, kmo's en horeca.

Belga