De plannen voor een nieuw zwembad op de site Oosthove in Wervik zijn plots onzeker.
De stad wil wel nog altijd een nieuw zwembad, maar wellicht niet meer in combinatie met een stadszaal, zoals eerst aangekondigd.
Wervik zou een zwembad en stadszaal bouwen op de site Oosthove, tegen 2023. Maar die timing lijkt nu al onhaalbaar. Er zouden ook twee aparte gebouwen komen, de stadszaal los van het nieuw zwembad. En misschien ook op Oosthove. De oppositie betreurt dat het dossier na al tijd eigenlijk terug naar af is.
Lees ook:
Redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?