Nieuws

Bur­ge­mees­ter Ingel­mun­ster en enke­le sche­pe­nen tes­ten positief

De burgemeester van Ingelmunster Kurt Windels heeft positief getest op het coronavirus. Ook 4 van de 6 schepenen van de gemeente zijn besmet. 

Dat laat de burgemeester weten op zijn Facebookpagina. Windels is wat verkouden, maar niet echt ziek. Hij zit in quarantaine. 'Ik blijf bereikbaar via de gekende kanalen', zegt Windels, 'maar mijn fiets blijft tot zaterdag aan de haak.'

Davy Vercamer

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?