Nieuws

Bran­den­de con­tai­ner met auto­ban­den zorgt voor zwar­te rook­pluim boven haven Zeebrugge

Je moet ingelogd zijn om gratis livestreams en video’s te kunnen bekijken.

Dinsdagavond is er brand uitgebroken in een container in de voorhaven van Zeebrugge. Toen de brandweer van de Zone 1 ter plaatse kwam aan de Leopold II dam, trof ze een container gevuld met autobanden aan, in lichterlaaie. De container staat bij het bedrijf P&O. De zwarte rookpluim is, ook al door het heldere zomerweer, van ver te zien.

Screenshot 20260526 191601 Whats App
Bart Coopman

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?