Afscheid van bomen in Alveringem
Bart Goudeseune en Emma Breyne hingen gisteren gele hesjes aan de bomen in de Sint-Rijkerstraat in Alveringem. Hier worden er -normaal in het voorjaar- meer dan honderd bomen gekapt voor de aanleg van een veiliger en afliggend fietspad.
De actie staat als symbool voor de bomen die gesneuveld zijn in de streek Alveringem-Veurne. Hiermee hopen ze om zo ook meer aandacht te vragen voor bomen en biodiversiteit in onze streek. Er komen wel nog nieuwe boompjes in de plaats.
Bernard Vanneuville
Bernard Vanneuville
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?