Voet­bal­bond doet moei­lijk over Man­del United

United Izegem-Ingelmunster en dus niet KFC Mandel United.

Dat lijkt de naam te gaan worden van de nieuwe fusieploeg die is ontstaan uit FC Izegem en OMS Ingelmunster. Het Is de voetbalbond die Mandel United weigert. De ploeg speelt vanaf volgend seizoen in de tweede amateurklasse.

Davy Vercamer

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?