Verslagenheid troef in Ingelmunster na verlies Rode Duivels
Het EK van de Rode Duivels zit er sinds vrijdag definitief op. Ingelmunster zette voor het eerst een EK dorp met groot scherm op en de duizend plaatsen vlogen de deur uit. Tevergeefs zo blijkt nu.
Er heerste verslagenheid op de Markt in Ingelmunster waar supporters voor het eerst het EK van de Rode Duivels op groot scherm konden volgen. Burgemeester Kurt Windels spreekt met pijn in het hart na de wedstrijd: “Ik had zo graag drie matchen georganiseerd. We waren zo graag kampioenen geweest, maar het heeft niet mogen zijn.” Al zitten de supporters ook al met hun hoofd bij de komende wedstrijden van de Duivels tijdens de Nations League en het komende Wereldkampioenschap.
Stefaan Six
Stefaan Six
Celien Tanghe
Celien Tanghe
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?