Club Brugge heeft zondagnamiddag in de topper van de twaalfde speeldag in de hoogste voetbalklasse met 2-1 gewonnen van landskampioen Antwerp. Blauw-zwart maakte zo een einde aan een reeks van vijf competitieduels zonder zege.
Bij Club Brugge maakten Onyedika en Jutgla hun opwachting in plaats van Balanta en Thiago na de recente Europese overwinning in Lugano. In de eerste helft was er weinig gevaar voor beide teams, maar Jutgla zorgde vlak voor de rust voor het hoogtepunt door een knap doelpunt te maken.
Crisis voorbij voor Club?
In de tweede helft waren er meer kansen, en Ilenikhena scoorde voor Antwerp na zwak verdedigen door Meijer. In de laatste minuut maakte Vanaken de winnende goal voor Club Brugge. Na twee overwinningen lijkt de crisis bij Club voorbij, terwijl Antwerp na eerdere nederlagen in de hoek zit waar de klappen vallen.
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?