Roeselare heeft voor de derde keer op rij gewonnen. Op het veld van Union werd het 1-2.
Eerder won Roeselare al van OHL en Lommel. De ploeg van trainer Juanito scoort voor het eerst dit seizoen 9 op 9. Roeselare is zowaar weer in strijd voor play-off 2.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?