Zowel Roeselare en Menen zijn de nieuwe competitie met winst begonnen, maar moesten wel een set toegeven.
Na de 3-0 pandoering van Asse-Lennik in de Supercup, was er nog meer pech voor Roeselare deze week. Piotr Orczyk brak zijn pols op training, en zal na een operatie lange tijd inactief zijn. In de eerste set tegen Guibertin leek het de ongelukkige lijn door te trekken (23-25). Maar daarna herpakte de thuisploeg zich, 25-13 in de tweede set. En toch liep het bijna verkeerd af in set drie. Rousseaux bracht de kentering met de inbreng van Claes en D'hulst (26-24). In set vier moest Van Hirtum de meubels redden na het uitvallen van Tuerlinckx (25-18).
Menen-Borgworm 3-1
Menen liet Borgworm geen kans in de openingsset (25-12), maar door laks spel ging de tweede set toch naar de bezoekers (24-26). Menen was meteen wakker geschud, en won vrij makkelijk de volgende sets met 25-16 en 25-17.
(Foto Knack Volley)
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?