Sport

Oshin Derieuw wint op Gent­se Boksgala

Oshin Derieuw uit Kuurne heeft vrijdagavond haar kamp op het Gentse boksgala gewonnen. 

Ze versloeg de Oekraïense Olena Medvedenko op punten. Derieuw heeft de WBF-wereldtitel bij de superlichtgewichten in handen. 

Verslag van de wedstrijd zondagavond in SportWest

Gewonnen op punten op het #GentsBoksgala! @GENTSBOKSGALA @BoxRec #Gent #Kuurne #Roeselare pic.twitter.com/nKV8Y1TOpo

— OshinDerieuw (@Oshin_Derieuw) October 4, 2019

De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?