Sport

KSV Roe­se­la­re weer zwaar de boot in

KSV Roeselare verloor op Westerlo met zware 4-0 cijfers. 't Is trouwens de derde keer in 4 matchen dat Roeselare met 4-0 verliest.

Vorige week leek Roeselare het tij nog te hebben gekeerd door een 2-1 zege tegen Cercle Brugge, maar op Westerlo liep het dus opnieuw fout. Corstjens en De Ceulaer scoorden in de eerste helft, Christensen en Annys maakten in de tweede periode de 4-0 vol. Ook tegen Beerschot en Union werd met 4-0 verloren. Afgelopen woensdag ging Roeselare ook uit de beker, tegen Club Brugge liep de ploeg van interim-trainer Tom Colpaert tegen een 1-5 nederlaag aan. Het ontslag van trainer Mercier lijkt dus niet meteen voor een schokeffect te zorgen, 't is wachten op een nieuwe T1. 

 

Davy Vercamer

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?