Hermes Oostende heeft het nieuwe jaar goed ingezet door met 3-1 de dames van Amigo Zoersel te verslaan.
De eerste set was niet veel soeps: slechte recepties bij de thuisploeg en een goed functionerend blok bij de bezoekers. Zoersel pakt de set met 23-25. Daarna is het al Hermes dat de klok slaat. De tweede set wordt gewonnen, weliswaar moeizaam, met 27-25.
Set drie en vier waren walk-overs: twee keer 25-17 en al bij al een toch nog vrij makkelijke 3-1 zege. In de Liga A, de hoogste klasse in het vrouwenvolleybal, staat Hermes Oostende nu op een vijfde plaats, maar de Oostendse dames kijken naar boven. Top vier is de ambitie.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?