De vrouwen van Hermes Oostende spelen op 10 februari de bekerfinale tegen Michelbeke. Hermes verloor gisteren wel met 3-2 van Amigos Zoersel, maar toch was dat voldoende voor de kwalificatie.
Hermes had na de 3-0 uit de heenwedstrijd genoeg aan twee sets om door te stoten. Het won de eerste al meteen met 20-25, maar verloor wel de twee volgende. In de vierde set wisselden de kansen voortdurend. Hermes maakte het uiteindelijk af bij 27-29, en pakte zo het finaleticket, het eerste sinds 1988.
Jeroen Sap
Jeroen Sap
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?