Op de rotonde van de Stationsstraat en de Albrecht Rodenbachstraat N50 in Oostkamp gebeurde gisterenavond een ongeval met twee wagens.
Het ongeval gebeurde toen een kleine personenwagen die de rotonde wilde verlaten stopte om een fietser door te laten. Een achterliggend voertuig merkte dat te laat op en reed achterin in op het eerste voertuig. Omdat de passagier van de eerste auto klaagde over nek en rug pijn werd geen enkel risico genomen en werd de passagier door de brandweer bevrijd. Ze werd naar het ziekenhuis overgebracht. De beide chauffeurs kwamen er met de schrik vanaf. Tijdens de interventie regelde de politie het verkeer.
Jan Van Maele
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?