Nieuws

Vracht­wa­gen schiet in brand aan afrit E40

Vanochtend vroeg is de E40 een tijdlang afgesloten door een brand in een werfvrachtwagen.

Het voertuig stond geparkeerd bij de afrit E40 in Koksijde-Oostduinkerke.  Daar zijn werken aan de gang.  De cabine van de botsabsorbeerder brandde volledig uit.  Intussen heeft de politie drie mensen uit Noord-Frankrijk opgepakt die verdacht zijn van brandstichting.  Zij waren in de buurt.  Zij worden ook verdacht van kwaadwillige belemmering van het verkeer en poging diefstal met braak in een werfkeet.  Ze verschijnen vanmiddag voor de onderzoeksrechter. Het parket vraagt hun aanhouding.

De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?