Uitbaters Oosterstaketsel ondernemen geen verdere stappen tegen de stad
De uitbaters van Brasserie Oosterstaketsel in Blankenberge ondernemen voorlopig geen verdere stappen tegen de stad. Vanmiddag zaten de burgemeester, de brandweer, het productiehuis van de VRT en de advocaten van beide partijen samen.
Het podium en verschillende tenten voor de opnames van het VRT programma ‘Zomerhit!’ op het Vuurtorenplein maken het staketsel en de brasserie minder makkelijk bereikbaar. De uitbaters van de brasserie stapten daarom naar de rechtbank. Er is nu afgesproken dat de VRT voor duidelijke professionele bewegwijzering zorgt. De uitbaters ondernemen daarom voorlopig geen verdere stappen, maar blijven er wel bij dat de brandweer onvoldoende plaats heeft om tot bij het staketsel te raken met een grote wagen. Volgens de burgemeester en de brandweer lukt dat wel. Maandagmiddag zitten ze nog eens samen.
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?