De werken aan ‘T Zand in Brugge zijn volop aan de gang, maar dat zorgt ook voor onveilige situaties volgens oppositiepartij Groen. Zij vragen het stadsbestuur om extra maatregelen te nemen.
‘T Zand in Brugge is momenteel één grote bouwwerf. Daardoor zijn niet alle doorgangen even veilig. Voor veel fietsers is het oppassen geblazen op de losse steentjes. Ook steken er scherpe punten uit waardoor voetgangers kunnen struikelen.
De partij Groen wil dat de meerderheid nu extra maatregelen neemt. Volgens hun zouden enkele kleine ingrepen de situatie al een pak veiliger maken.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?