Nieuws

Poli­tie haalt twee zwem­mers uit Brug­se ringvaart

De politie van Brugge heeft gisteravond twee jongeren uit het water van de ringvaart gehaald.

Ze hadden gedronken en waren er aan het zwemmen. Maar dat is verboden. Rond acht uur gisteravond kwam bij de politie een oproep binnen voor een drenkeling aan de Katelijnepoort. Maar eenmaal ter plaatse bleek het om een zwempartij van twee jongeren te gaan. Ze waren ook weerspannig en hebben een nachtje in de cel moeten doorbrengen.

Jan Van Maele

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?