Nieuws

Opna­me­stu­dio in De Gro­te Post in Oostende

Cultuurcentrum ‘De Grote Post’ in Oostende heeft eindelijk zijn eigen opnamestudio.

Die was al van bij het begin gepland, maar het heeft dus toch een tijd geduurd. Een aantal muzikanten sloeg de handen in elkaar om in de kelders zelf een studio te bouwen. Daar kunnen Oostendse groepen en jong talent met een beperkt budget toch een professionele opname laten maken.

Stefaan Six

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?