Nieuw recreatiebad Kortrijk opent nu zaterdag
Zaterdag gaat ook het recreatiebad van het nieuwe zwemcomplex in Kortrijk open. En da’s bij de start van de paasvakantie.
Het sportbad is al drie weken open, ruim een week later dat eerst gepland. Maar het was wat improviseren, omdat het recreatiebad nog dicht bleef. Maar dat gaat dit weekend open. Weliswaar zonder de buitenglijbanen. Die zijn zoals bekend helemaal vernield bij een brand, een maand geleden, en worden pas later vervangen.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?