Meisje van 12 sterft na ongeval met vrachtwagen
In Nieuwpoort is een meisje van twaalf overleden nadat ze onder een vrachtwagen belandde.
Het ongeval gebeurde op de hoek van de Astridlaan met de Canadalaan. De vrachtwagen reed in de Astridlaan richting Oostduinkerke. Toen hij wilde inslaan, werd het meisje op de fiets gegrepen. Het kind overleed ter plaatse. Wellicht gaat het om een dodehoekongeval.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?