Gisteravond drong een 30-jarige man in Wervik de woning binnen van zijn ex-partner. De vrouw werd meerde keren geslagen.
Bovendien uitte de verdachte ook ernstige bedreigingen naar de 24-jarige vrouw. Uiteindelijk belde ze wel de ambulance, maar de man vertrok toen de hulpdiensten ter plaatse aankwamen. Hij kon even verderop al ingerekend worden. Het slachtoffer verkeert niet in levensgevaar. De verdachte is daarnet voorgeleid bij de onderzoeksrechter, maar die heeft beslist om hem onder voorwaarden vrij te laten.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?