Nieuws

..k F.cus en WTV d.en mee ..n c.mp.gne R.de Kruis

2016-08-16 00:00:00 -  ..k F.cus en WTV d.en mee ..n c.mp.gne R.de Kruis

In ons land zetten 95 bedrijven en organisaties mee hun schouders onder de campagne van het Rode Kruis: Colruyt Group en De Lijn bijvoorbeeld, maar ook politieke partijen, mediabedrijven, steden, provincies. Ook Focus en WTV doen mee. 

 

Wie vanmorgen in de krantenwinkel de voorpagina's van enkele kranten bekeek, zag dat de A's, B's en O's uit de namen van de kranten verdwenen waren. Ook de O van Focus is tijdelijk uit ons logo verdwenen. Het Rode Kruis wil daarmee het levensbelang van bloeddonoren onderstrepen. De letters verwijzen naar onze bloedgroepen. "We hebben veel nieuwe A, B en O's nodig", zegt An Luyten van Rode Kruis-Vlaanderen. De campagne van het Rode Kruis kan je steunen op Twitter, Facebook en Instagram met de hashtag #MissingType.

Ben Storme