Jouw mening telt!
Heb jij een mening over regionale televisie en mediaconsumptie bij jongeren? Help dan Focus en WTV bij een onderzoek. Schrijf je hier in!
Focus en WTV maken dag in, dag uit relevant regionaal nieuws voor een breed doelpubliek. Deze content wordt bekeken via TV, online, social media en on demand. De jongere generatie kijkt minder klassiek naar TV maar is daarom niet minder geïnteresseerd in nieuws.
Hoe kunnen wij als regionaal nieuwsmedium onze content relevant maken opdat ook jongeren de weg naar ons merk vinden? Hoe denken mensen van 18 tot 35 jaar over Focus en WTV? Om dat te weten te komen is stagiaire Lotte Mestdag bezig met een onderzoek naar hun mening in het kader van haar bachelorproef.
De bedoeling is om te achterhalen hoe 18 tot 35-jarigen omgaan met onze zenders. Hiervoor organiseert Lotte enkele focusgroepen waarin telkens 6 tot 8 mensen samen zitten en enkele vragen beantwoorden. Voelt u zich geroepen om te helpen aan dit onderzoek? Schrijf je dan hier in.
De gesprekken vinden plaats bij Focus en WTV zelf. Na het groepsgesprek springen we nog eens binnen in de studio van het nieuws voor een blik achter de schermen.
Zeker interessant dus!