Zowel binnen als buiten mogen horecazaken open blijven tot 23u30, heeft het Overlegcomité vrijdag beslist. En daar zijn horeca-uitbaters blij mee: zij zien de reservaties volop binnenlopen. Groothandelaars zijn dan weer druk in de weer om hun voorraden aan te vullen.
Horeca-uitbaters zijn heel dankbaar voor de uitspraak van het Overlegcomité. Zo ook Michiel Rabaey en Nathalie Hiele van restaurant STORM in Oostende. Terwijl Nathalie de handen vol heeft met de reservaties, is Michiel in de keuken in de weer met de eerste voorbereidingen.
Lees ook
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?