Nieuws

Feest­zaal De Vis­sche­rie gaat tegen de vlakte

De voormalige feestzaal De Visscherie in Oostrozebeke wordt binnenkort gesloopt.

Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Daar komt een luxe appartementencomplex. Het achterliggende park komt in handen van de gemeente die er een openbare plaats wil van maken. In het park ligt een andere feestzaal en dat opent volgens de gemeente mogelijkheden.

(foto inventaris.onroerenderfgoed.be)

De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?