De schade aan het hoofdkantoor en het depot van kledingketen Brooklyn in Stasegem is enorm, zo blijkt vanochtend.
Daar brak gisteravond brand uit. De eigenaar gaat nu op zoek naar een nieuwe locatie om alles herop te bouwen. Voor de 15 werknemers die er aan de slag zijn wordt het telewerken. Misschien zullen er een paar onder hen een eindje technisch werkloos zijn. De kledingwinkels zelf zijn vanochtend gewoon open gegaan.
Hun bevoorrading komt voorlopig niet in het gedrang. De zaakvoerder zal vragen of de leveranciers een tandje bij kunnen steken.
Lees ook:
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?