Nieuws

Enor­me scha­de na brand bij Brook­lyn, eige­naar wil alles heropbouwen

Je moet ingelogd zijn om gratis livestreams en video’s te kunnen bekijken.

De schade aan het hoofdkantoor en het depot van kledingketen Brooklyn in Stasegem is enorm, zo blijkt vanochtend. 

Daar brak gisteravond brand uit. De eigenaar gaat nu op zoek naar een nieuwe locatie om alles herop te bouwen. Voor de 15 werknemers die er aan de slag zijn wordt het telewerken. Misschien zullen er een paar onder hen een eindje technisch werkloos zijn.  De kledingwinkels zelf zijn vanochtend gewoon open gegaan.

Hun bevoorrading komt voorlopig niet in het gedrang. De zaakvoerder zal vragen of de leveranciers een tandje bij kunnen steken.

Lees ook:

 

 

2021-06-03 00:00:00 - Enorme schade na brand bij Brooklyn, eigenaar wil alles heropbouwen - brooklynochtend2.jpeg
De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?