Een busje van de stad Oostende heeft kort na de middag in de vijver van het Maria-Hendrikapark gereden.
De bestuurder raakte niet gewond en kon ontsnappen via het zijraam. De brandweer kwam snel ter plaatse en takelde het busje uit de vijver.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?