Nieuws

Bestel­wa­gen vol­le­dig uit­ge­brand in Marke

Je moet ingelogd zijn om gratis livestreams en video’s te kunnen bekijken.

Op de R8 in Marke is een bestelwagen volledig uitgebrand. Er was een tijdje ontploffingsgevaar. 

De oproep kwam deze morgen rond 11u30 binnen. In de bestelwagen zat een gasfles, die door de brand kon ontploffen. Dit gebeurde gelukkig niet, maar de bestelwagen brandde wel volledig uit.

De brandweer was met vier voertuigen ter plaatse en had de brand snel onder controle.

De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?