Op de R8 in Marke is een bestelwagen volledig uitgebrand. Er was een tijdje ontploffingsgevaar.
De oproep kwam deze morgen rond 11u30 binnen. In de bestelwagen zat een gasfles, die door de brand kon ontploffen. Dit gebeurde gelukkig niet, maar de bestelwagen brandde wel volledig uit.
De brandweer was met vier voertuigen ter plaatse en had de brand snel onder controle.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?