Het wegdek van het jaagpad langs de Leie tussen Kortrijk en Bissegem is vernieuwd. Fietsers en wandelaars kunnen er dus weer door. Het is wel nog wachten tot in het voorjaar op de toplaag.
Het oude wegdek was in slechte staat. Er zaten putten en scheuren in. En daarom heeft de Vlaamse Waterweg het pad laten uitbreken en vernieuwen. Volgende week komt er ook nieuwe verlichting. Dagelijks gebruiken 700 fietsers het jaagpad tussen Kortrijk en Bissegem.
Tijs Neirynck
Tijs Neirynck
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?