De Sint-Jozefskerk in Roeselare krijgt vanaf volgend jaar een nieuwe invulling. Er komt een architectenbureau in het gebouw maar ook mensen uit de buurt zullen er welkom zijn voor activiteiten.
Vanaf februari 2020 neemt het architectenbureau z’n intrek in de Sint-Jozefskerk. Het gebouw zal ’s avonds en in de weekends ook een gemeenschappelijke functie krijgen. Vanavond worden de plannen voor de kerk toegelicht aan de buurtbewoners.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?