In het AZ Delta in Roeselare hebben de ouders van zeven kindjes hun geboorte aangegeven in de kraamafdeling van het ziekenhuis.
De ouders van de kinderen die er geboren worden kunnen dat sinds vandaag ter plaatse doen en hoeven dus niet langer naar het stadhuis lopen. Het gaat om een primeur in onze provincie. Het is de stad die de nieuwe dienstverlening voor de geboorteaangifte bedacht.
Elke maandag, woensdag en vrijdagvoormiddag is er een medewerker van de stad Roeselare in het ziekenhuis aanwezig om alle papieren in orde te brengen.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?