De armoedeverenigingen hebben dit weekend van zich laten horen naar aanleiding van de Werelddag van verzet tegen armoede.
Ook in Roeselare. Met witte ballonnen in de hand en een duidelijke boodschap zijn ze door de straten van het centrum getrokken. Want niet alleen in grote steden is er armoede, maar in heel Vlaanderen raken steeds meer mensen in de problemen, zeggen de actievoerders.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?