Martine Lesaffre, huidig schepen van Burgerlijke stand en Bevolking in Oostende (Open Vld), zal in januari haar zitje in de gemeenteraad doorgeven aan eerste opvolger Nathalie Vervaecke.
"We trekken met Open Vld Oostende voluit de kaart van vernieuwing en verjonging, daarom geef ik graag de fakkel door". Lesaffre veroverde als lijstduwer bij de gemeenteraadsverkiezingen vlot ene zitje, maar geeft die dus door en zetelt niet meer in de gemeenteraad.
"Ik ben en blijf beschikbaar voor elke burger die vragen heeft" aldus Martine Lesaffre. "Mijn partij zit straks aan het stuur in onze stad. Vanuit de coulissen zal ik me verder inzetten voor Oostende en de Oostendenaars."
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?