Nieuws

Bos­je van Heist kreeg com­ple­te make-over

In Knokke-Heist is het vernieuwde Directeur-Generaal Willemspark geopend.

Het ‘Bosje van Heist’, zoals het ook genoemd wordt, is na een complete make-over uitgerust met allerlei speeltoestellen voor kinderen. Zowel inwoners van Knokke-Heist als toeristen zullen kunnen ontspannen in het bos- en duinenpark aan zee.
De Vlaamse overheid is eigenaar, maar de gemeente Knokke-Heist staat in voor het onderhoud.

Davy Vercamer

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?