In Oostende is er deze middag verkeerschaos ontstaan: verschillende borden van parkings gaven foutief "vrij" aan terwijl ze volzet waren. De Verenigde Natiënlaan werd een tijd afgesloten op bevel van de burgemeester.
Via het Vlaams Verkeerscentrum werd gevraagd om mensen aan te moedigen om gebruik te maken van randparkings en parkings aan het station.
Bekijk ook:
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?