In Roeselare kan het verkeer vanaf vandaag opnieuw langs de Grote Markt.
De werken aan de Grote Markt van Roeselare schieten goed op. Vanaf vandaag kan je er, weliswaar op de onderlaag asfalt, al opnieuw in verschillende richtingen rijden en kan je er al opnieuw parkeren. De bovenlaag asfalt komt er pas helemaal op het einde van de werken, dat voorzien is op 15 april. Dat staat te lezen op de website van Het Nieuwsblad.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?