Nieuw fietspad wordt verlengd
De nieuwe fietsverbinding langs het kanaal Roeselare-Leie tussen Ingelmunster en Izegem wordt binnenkort al uitgebreid
Het pad is vorige vrijdag officieel ingefietst. Het loopt van in Ingelmunster tot in de Izegemse deelgemeente Emelgem, maar zal nu worden doorgetrokken tot in het centrum van Izegem.
Tijs Neirynck
Tijs Neirynck
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?