Nieuws

Gro­te ver­keers­hin­der ver­wacht van­af maart in Brugge

Vanaf maart volgend jaar zullen geen auto’s of bussen meer de Brugse binnenstad in kunnen langs de achterzijde van het station.

En dat voor zeker vier maanden. Daar wordt een tunnel aangelegd die fietsers en voetgangers vanop de balkonrotonde onder het spoor en over de vesten brengt richting binnenstad. De impact op het verkeer naar en van Brugge zal groot zijn. De werken gebeuren in samenwerking met Agentschap Wegen en verkeer en kosten zo’n 4 miljoen euro.

( Afbeelding : grontmij)

De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?