Hoe zal de N8 tussen Oostvleteren en Woesten er uitzien na de heraanleg? Inwoners van de betrokken gemeenten hebben vanmiddag extra uitleg gekregen tijdens een infomarkt.
Voor de heraanleg zouden 90 percelen onteigend worden, wel geen huizen. De werken passen in het heel complexe N8-dossier. En dat sleept al een halve eeuw aan. De buurtbewoners vinden het alvast goed dat het veiliger wordt na de heraanleg, maar voor velen duurt het allemaal veel te lang.
En er zijn hoe dan ook nog heel wat vergunningsaanvragen en studies nodig om de toekomst van de N8 tussen Veurne en Ieper in een definitieve plooi te leggen. Wordt vervolgd dus.
Lees ook:
Tijs Neirynck
Tijs Neirynck
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?