200.000 euro voor nieuwe fietspaden
Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Ben Weyts maakt bijna 200.000 euro vrij voor de aanleg van nieuwe fietspaden in West-Vlaanderen.
Het geld gaat naar vier infrastructuurprojecten, verspreid over de hele provincie. Het zou mensen moeten stimuleren om de auto wat vaker aan de kant te laten staan.
Weyts maakt nu 198.610 euro vrij om nieuwe fietspaden aan te leggen langs gemeentewegen . Concreet gaat het om een nieuw fietspad in de Groene 6 in Torhout en de Overleistraat in Beernem. Ook langs het spoor in de Stationslaan in Waregem en aan het bedrijventerrein in Izegem komen fietspaden.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?