Open Vld West-Vlaanderen trapt verkiezingscampagne af
De partij Open VLD heeft vanmorgen de kiescampagne gelanceerd op de wekelijkse markt van Veurne. Voor Vincent Van Quickenborne is het zijn 14de verkiezingscampagne. Niet met papieren flyers deze keer, maar voor het eerst met smartphone, een printer en mét Artificiële intelligentie. Samen met Jasper Pillen willen de West-Vlaamse liberalen vooral een positieve campagne voeren.
De komende weken trekken de West-Vlaamse liberalen met hun kandidaten de boer op. 60 wekelijkse markten in 60 verschillende West-Vlaamse steden worden bezocht. Open VLD zette vandaag op de Veurnse markt iedereen die hard gewerkt heeft even in de bloemetjes. Een campagne met een pleidooi dat werken moet lonen en dat de liberalen daarvoor willen zorgen. Vincent Van Quickenborne, Open VLD, Lijsttrekker Kamer: “Wij komen op voor superhelden. Dat zijn mensen die 's morgens vroeg opstaan, die hard werken of hard gewerkt hebben, ook gepensioneerden. We komen met de boodschap dat het verschil tussen werken en niet werken minstens 500 euro netto moet zijn.”
"Het verschil tussen werken en niet werken moet minstens 500 euro netto zijn.”
Jasper Pillen, Open VLD, Lijsttrekker Vlaams Parlement: “Ik heb gesproken met mensen die al op pensioen zijn en toch willen bijklussen. Daarnet nog met een marktkramer. Die zei dat hij blij is dat hij er nog mag staan. Hij doet het voor zijn plezier. Fantastische verhalen. Daarvoor moet je op de markt zijn.”