Op een bouwwerf in Oostende zijn 24 spiksplinternieuwe verwarmingsketels gestolen. Dat gebeurde op een nieuwe verkaveling in de Fuutstraat.
De bizarre diefstal werd vanmorgen opgemerkt door de aannemer. Hij zag dat er heel wat deuren waren opengebroken en dat er heel wat schade was. Toen bleek ook dat er 24 nieuwe verwarmingsketels verdwenen waren.
De politie heeft een sporenonderzoek gedaan en maakte een pv op.
De redactie
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?