Nieuws

Ster­ren­res­tau­rant opent met veel goes­ting de deuren

Je moet ingelogd zijn om gratis livestreams en video’s te kunnen bekijken.

Ook sterrenrestaurants slaken vandaag een zucht van opluchting.

Er bleven er veel dicht  omdat ze op een terras niet dezelfde beleving konden aanbieden. Castor in Beveren-Leie ontving deze middag na acht maanden opnieuw klanten. Voor het eerst met twee Michelinsterren. De tweede ster sleepten chef-kok Maarten Bouckaert en zijn team begin dit jaar in de wacht. Maar daar hebben ze nog niet echt kunnen van profiteren.

Het restaurant is zo goed als volgeboekt. Door de coronamaatregelen zijn het 24 plaatsen in plaats van 40. Het team zat al die maanden niet stil, maar het gemis van de klanten was groot. Met een nieuw ventilatiesysteem en een desinfecterend verneveltoestel kunnen de klanten alvast veilig tafelen.

 

 

2021-06-09 00:00:00 - Sterrenrestaurant opent met veel goesting de deuren - castor.jpeg
De redactie

Taalfout opgemerkt?

Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?