Oud-burgemeester van Wielsbeke, George Lambrecht, roemt Roger De Clerck om wat hij voor de gemeente heeft betekend.
Lambrecht heeft zelf ook jarenlang gewerkt bij Beaulieu. Volgens Lambrecht heeft Roger De Clerck de gemeente en zelfs de hele streek welvaart gebracht.
Tijs Neirynck
Tijs Neirynck
Taalfout opgemerkt?
Heb je een taal- of schrijffout opgemerkt in dit artikel?